oj...

Borde haft lite mer magkatarr för jag gick ner ett helt kilo!!!
Men nu sitter jag här igen med en päronsplitt, fan, det är inte bra med glassbilen alltså. Han har även lärt sig att sakta in lite precis utanför oss ifall att vi vill handla....det vill vi ju egentligen inte, men det är den inre rösten som driver oss......köp glass.....köp glass.....
Och jag hittade ett pringle-chips-rör som jag hade glömt. Jag sparar småpengar i dem. det är chips-rör kvar hemma efter yngste sonen, själv äter jag INTE chips!! Så det så!
Och det röret räckte till två onsdagar. Men nu är det tomt, dax att börja spara igen då.
Hahaha, mamma fyller en kaffekopp med småpengar och så tömmer hon den i min byxficka. Sista gångerna har jag tömt fickan hemma hos mittensonen, han har behövt dem mer än jag men vad säger ens glass-samvete om det då?
det vet inte jag.
Vi måste ställa in vår tänkta stockholmsresa iallafall. Det stämmer inte med mina -hans-dina tider, jaja det blir en annan gång.

Han sonen alltså, hade fått en av sina egna designade t-shirtar på svart tröja med guldtryck, en sån måste man ju bara ha alltså!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback