magkatarr

Det är inte ett dugg kul. Jag mår illa och lever just nu på proviva och knäckebröd. Men jag har väl mig själv att skylla att jag får det. jag vet att jag måste sköta mina avslappningsövningar varje dag. Jag vet att jag borde sova middag varje dag. Jag vet det!!! Men,...det är ju så mycket jag vill göra nu ju!!
Dressingroooomet är snart klart, har fått upp hyllor och plockat upp 27 par skor på fina rader. Har plockat ner alla mina pyamasar i en fin korg. Och sen måsste jag ju titta lite till växthuset. och jag måste fundera en hel del på om när var hur jag hör från förlaget. Och en massa måste jag fundera på nästa bok.
har tömt två garderober...det blev två säckar som jag ska skänka till behövande barn i Ryd.
En gång när jag hade två jobb gillade jag att shoppa....
Tänk om jag lagt pengarna i garderoben istället för kläder jag ändå knappt använt....
Klok klok efterklok
Det är bara en vanlig tok
Som inget vet
som inget vet


Kommentarer
Postat av: Tilda

Något av det kanske du kan sälja på blocket eller tradera?!

Postat av: mariadahlström

Om du vill till Gotland och jag till Jönköping så kanske vi kan byta. En katt ingår.

Skötom magen...

2006-04-19 @ 14:58:30
URL: http://mariadahlstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback